duminică, 23 mai 2010

Top 5: Parfumuri preferate

As putea scrie despre parfumuri o gramada, pentru ca, pe langa tigari, reprezinta un viciu de care nu pot si nu vreau sa ma las.
Se zice ca o femeie trebuie sa aibe un parfum si numai unul, misterios, delicat, care sa o imbrace si sa o defineasca.
Eu, din pacate (sau din fericire??:)) ) nu fac parte din acea categorie de femei care de-a lungul vietii isi cumpara acelasi parfum si se identifica cu acesta. Eu nu imi cumpar un singur parfum sau doua....eu cand intru in parfumerii, piticii incep sa isi revendice dorintele si plec acasa cu 2, poate 3 parfumuri deodata.
Asta este...sunt o nehotarata.
Bineinteles ca am parfumurile de suflet, care imi dau o stare de "bine", care au acel quelque-chose care se impleteste cu personalitatea si felul meu de a fi, pe scurt, ma completeaza.


Greu mi-a fost sa fac top-ul acesta din doua motive:

  1. mi-a fost extraordinar de greu sa aleg cele doar 5 parfurmuri care vor aparea aici
  2. ordinea de aparitie a fost un test draconic, pe care nu vreau sa il mai repet; a necesitat un fel de strategie, dar rezultatul este cam acesta:
5.Kenzo - Jungle - greu, dulce-oriental, persista extraordinar de mult, cand ma simt gata de actiune este un aliat puternic si de incredere. Inspira: Incredere in sine.
















4. Armani - Sensi - dulce, floral, elegant, persista cam la fel de mult ca si Kenzo. Un fel de little black dress al parfumurilor. Inspira: Opulenta si eleganta.

















3. Lolita Lempicka  fragil, dulce, extraordinar de feminin. L-as numi un parfum "curat", plin, alb. Il port cu placere iarna si imi aminteste ca si fulgiid e zapada sunt tot niste flori. Inspira: Romantism
2. Dior - Pure Poison mama a zis ca miroase ca mine; eu am sa imi dau cu parerea despre el intr-un post separat. Pentru ca merita.Inspira: Senzualitate
1. Armani - Mania. Nebunie maxima, un parfum lemnos/floral dulce controversat si simplu in acelasi timp este parfumul care imi mangaie diminetile. Inspira: Iubire si veselie si dimineti lenese de vara



Si dupa ce v-am prezentat topul celor 5 parfumuri preferate,am sa imi iau ramas bun pe ziua de azi cu o poza.
Ce bunataturi am mancat eu azi: *drums*: Dulceata de capsune home made de mummy cu laptic bun si proaspat. Un adevarat rasfat de duminica.....

  XoXo

7 comentarii:

demiurgul spunea...

ah... dulceata varatica... as scrie mai mult dar nu stiu cat de spill resistant este tastatura mea iar balele imi curg cu perseverenta Dunarii.
nu credeam ca vei reusi sa faci un top al parfumurilor pentru ca stiu cat de greu e si cat de mult iti plac toate.
sa inteleg ca s-ar potrivi un top al parfumurilor barbatesti?

Anitta spunea...

Dragutule, eu ce sa zic? S-ar potrivi si un to cel putin 5 al parfumurilor masculine preferate de tine.
Intr-un final am scos-o la capat, cand s-a stins lumina - vorba cantecului.
Multumesc pentru comentariu:*:*:*

alex`simplY spunea...

si eu fac colectie de parfumuri...dar preferatul ramane tot clasicul hugo boss :X

Iulia spunea...

Din topul tau, mie mi se potriveste cel mai bine parfumul Lolita Lempicka :).

Anitta spunea...

@Iulia: Ma bucur ca macar ne potrivim la un parfum:D
@Alex: Fii pe faza, va urma in curand un top 5 parfumuri barbatesti!
Va multumesc pentru comment-uri!
O seara superba.
XoXo

Mazzury Cosmetics spunea...

Parfumul de la Paco Rabanne miroase foarte bine. As trebui sa il testezi

Anitta spunea...

@Mazzury: Care din ele?:))
Am testat Lady million si nu imi place deloc... Sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de miros si in special "a ce miros":D

Top Stories