vineri, 17 decembrie 2010

Cadouri pentru el: peste 50 de idei

Pentru ca nu mai e mult si vine Craciunul am inceput sa fac listele de cadouri. Bineinteles ca la barbati m-am impotmolit si am inceput disperata sa caut pe net sau sa intreb in stanga si in dreapta.
Pentru ca am reusit sa am o lista onorabila, m-am gandit ca poate va ajuta si pe voi in gasirea unui cadou potrivit:).Oricum iubitul meu nu prea banuieste ce va primi iar lista e cam lunga ca sa poata ghici:)

Chiar daca unele cadouri au preturi ceva mai mari, in magazine si pe la targuri le puteti gasi la preturi mai mici sau poate gasiti lucrusoare asemanatoare la un pret mai convenabil.

1. Portofel Diesel
Pret: 180 Ron
Mi-a placut foarte mult acest portofel. De cand l-am vazut, m-am indragostit de el.




2. Cana termica Jack Wolfskin
Pret: aproximativ 60 ron
(anul trecut i-am cumparat iubitului meu o cana termica de la Jack si este foarte foarte incantat)
Eu am cumparat-o de la magazinul Sport Virus. O gasiti in magazine specializate.



3. Cravata personalizata
Pret: 30 Ron
Se gasesc aiciwww.ecravate.ro


4.Cravata clasica
Pret: intre 20 si 100 Ron
Este un cadou dragut si practic.
Sfat: Culoarea cravatei sa fie una neutra, iar modelul cat se poate de clasic. Altfel putem avea surpriza neplacuta ca nu o poarta deoarece nu se potriveste cu nimic, este prea stridenta, are un model incarcat.



5. Butoni pentru camasa 
Alaturi de cravata, butonii pentru camasa sunt un alt cadou nimerit.
Pret: intre  50 - 2000 Ron
Cei din imagine costa 1950 Ron, sunt confectionati din titaniu gri si aur rosu si ii gasiti aici:



6. Parfum
Daca ii cunosti gusturile in materie de parfumuri, sigur un asemenea cadou va fi o incantare.
Daca nu esti sigura cu privire la preferintele lui, mai bine orienteaza-te spre altceva.
Pret: intre 250-600 Ron




7.Tabachera
Fumatorii vor aprecia acest cadou:)
Pret: 25 Ron




8. Cohiba Lanceros - Trabucuri cubaneze
Pret: in jur de 300 euro cutia
E un cadou potrivit mai degraba pentru un tata sau pentru un socru. Ei sigur le vor aprecia la adevarata lor valoare!




9.Whiskey Jack Daniels Single Barrel + set pahare  cristal whiskey
Pret: Jack Daniels Single Barrel: 160 Ron
Set pahare: 441 Ron




10. Manusi piele 
Super pentru sezonul rece, vor fi apreciate de orice barbat deoarece sunt din piele naturala si au interiorul de lana si casmir. Ce isi pot dori mai mult?
Pret: 80 Lire Sterline


11. Cizme cu catarame
Pentru barbatul modern reprezinta alternativa cea mai buna a bocancilor pe perioada iernii.
Confectionate din piele (interior, exterior)
Pret: 135 Lire Sterline


12.Bocanci piele
Pret: 115 Lire Sterline
Sunt confectionati din piele si au membrana Gore-Tex



13.Pantofi 
Imi plac foarte mult, dar nu conteaza sa imi placa mie, ci lui:D
Pret: 46 Lire Sterline
Ii gasesti aici:


14.Ceas cu bratara dubla
Foarte chic si modern, in viziunea mea:))
Pret: 25 lire Sterline


15.Ceas Fossil
Un ceas foarte interesant, pentru cei interesati sa vada cum merg lucrurile.
Pret: 
aproximativ 400 Ron



16. Ochelari de soare
Ray-Ban Black Wayfarer
Pret: 120 Lire Sterline
Sau la magazinele specializate.

17.Trench
Un obiect vestimentar versatil nu i-ar strica in garderoba (daca nu are deja, bineinteles)
Pret: intre 200-1000Ron
 o gramada de modele dragute



18.Geanta de laptop
Am gasit niste genti barbatesti foarte misto pe Asos.
Pretul celei din imagine: 25 Lire Sterline



19. Lenjerie intima Hello Kitty
Mi se pare un cadou foarte foarte amuzant.
Pret: 9$ perechea



20.Troller/ geanta de voiaj
Pret: 200 - 600Ron
Il gasesti: In magazinele Samsonite din tara



21. Cartea Automobilele lumii
Sigur va fi incantat de aceasta carte care prezinta istoria automobilelor.
Pret: 99 Ron
O gasesti: in librarii


22.Tricou cu mesaje haioase
Sunt foarte casual si raman o amintire placuta, mai ales daca mesajul este personalizat.
Pret: 35 Ron





23. E-book reader
Pret: 500-900 Ron



24.Rama foto digitala
Pret: 350 Ron




25. Masina tuns Philips
Pret: 135 Ron




26. Sistem de navigatie (GPS)
Pret: intre 200 - 1300 Ron
Mai multe modele gasesti aici: http://www.emag.ro/navigatie_gps



27.Tastatura Microsoft
Pret: 250 Ron



28. Memorie Usb Sony 16 GB
Pret: 230 Ron

29. Breloc cu rama foto digitala 
Pret: 100 Ron



30.Periuta de dinti electrica Braun - Oral-B
Pret: 100 Ron


31. Mouse wireless Microsoft Arc Touch
Pret: 250 Ron


32.Frigider doza pe USB
Pret: 100 Ron


33. Jocuri PS3/PSP/Wii
Pret: 150-400 Ron
Le gasesti la magazinele specializate



34.Husa laptop
Pret: 35 Ron




35.Skin (abtibild) laptop
Pret: 30 Ron



36. Unul din cele mai rapide mouse-uri din lume Razer Copperhead
Pret: 280 Ron




37. Casca Bluetooth Plantronics
Pret:400 Ron



38.Canon 5D Mark II Flash Drive
Pret: in jur de 90 $


39. Casti Pioneer  SE CL30
Pret: 140 Ron


40. Echipament ski/snowboard
Manusi, ochelari, clapari, caciula, legaturi, skiuri, placa de snowboard, pantaloni/salopeta ,haina de ski/snowboard, bete de ski, ceara etc


41. Docking station pentru smartphone
(Motorola in imagine)
Pret: 30 Euro


42.  Sony PlayStation Portable
Pret: 195 Euro



43. Cosmetice
Pret: intre 150-300 Ron
Le gasesti in farmacii.
Vichy chiar are niste promotii si pentru barbati:


.

44. Kit de supravietuire
Pret: 50 Ron



45.Undita Shimano 
Pret: 410 Ron



46. Discuri de vinyl
Pret: intr 35 -250 Ron
Se  gasesc in magazinele specializate 



47.Bricheta Zippo
Pret: 150 Ron
O gasesti in magazinele specializate si de aici: http://www.zippo.com/ iti poti alege modelul preferat si original



48. Aparat de ras Philips
Pret: 200 Ron


49.Tablet PC
Pret: intre 900Ron - 800 Euro
Gasesti pe: Orange, eMag



50.Cort 2 persoane
Pret: intre 120 - 500 Ron



51. Smartphone Nexus S



52. Set cadou Peterson Pipa + tutun
Pret: 470 Ron



 53. Set friptura
Pret: 40 Ron



 54. Set stilou cu penite si calimara
Pret: 60 Ron



55. Bilete la concertul trupei preferate
Pretul poate varia in functie de trupa, locatie etc





Sper sa va fie de folos, pentru ca mai sunt intarziate ca mine care in 23 si 24 cauta disperate cadouri:):):)
XoXocei










Un comentariu:

alex`simplY spunea...

fff tare,,,chiar studiez lista ca e interesanta :))

Top Stories